با وجود اینکه رابطه ما از اولش با هدف ازدواج شکل گرفت اما چندسالی طول کشید تا شرایطمون برای ازدواج فراهم شد. الان حدود شش ماه هست که عروسی کردیم که من دیشب رفتار عجیبی رو از همسرم دیدم. دیشب بهش گفتم که من خوابم نمیبره و میخوام که کنارم باشه تا بخوابم اما عصبانی شد و گفت که خوابش میاد و بدون هیچ توجهی و با خیال راحت خوابید. من تا یکی دو ساعت نتونستم بخوابم و همش به این مسئله فکر میکردم که آیا طبیعیه کسیکه قبلا حتی یک اس ام اس من رو بی جواب نمیذاشت الان به این راحتی من رو رها میکنه و میخوابه؟ آیا علاقه ش به من از بین رفته یا همه مردها همینطورین؟ واقعا لازم دارم که نظر بقیه رو بدونم شاید کسی تجربه ای داشته باشه که من رو نسبت به روابط زناشویی روشنتر کنه
دلنوشته های یک زن...ما را در سایت دلنوشته های یک زن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8