
سلام این اولین نوشته من توی وبلاگم هست. وبلاگم رو ساختم و شروع به نوشتن کردم چون اولا امشب از رفتار همسرم خیلی متعجب وناراحتم و دوما میخوام نظر بقیه رو بدونم. شاید اشتباه از طرف من باشه. بهرحال با تمام وجود احساس نیاز میکنم که درددل کنم و نظر دیگران رو در مورد زندگی مشترک و رفتار مردها بدونم. بهمین دلیل از کسانی که نوشته های من رو میخونن خواهش میکنم که نظرشون رو بگن تا شاید ما زنها بتونیم مشکلاتمون رو با کمک همدیگه حل کنیم. xa0...
ادامه مطلب